Hantera känslor med opera

Posted on 22/04/2010

0


Känsloplanerare är en kampanj av Kungliga Operan, med hjälp av DDB Stockholm, kanske för att öka vårt operaintresse? Att opera påverkar känslorna är jag helt med på. Och eftersom jag älskar opera och är nyfiken av mig, så testar jag givetvis detta.

Så här gör du: klicka på den station (känsla) du ska åka från och sedan på den du ska till och musiken drar igång. Du kan också spara ned mp3-ljudfilen som genereras på datorn och tanka upp på mobilen och lyssna. Enligt kartan och motsvarande tunnelbanestationer skulle min resa idag gå från nyfikenhet till vrede. Men som namnet anger tänker jag istället planera mina känslor, så varför inte från upprördhet till upprymdhet?

___

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Posted in: marketing, web